סינון

    שולחנות פינג פונג


    שולחנות פינג פונג מהמותגים המובילים

    מי שרוצה ליהנות משולחן פינג פונג איכותי ועמיד יודע שקנייה מהמותגים המובילים היא בחירה מעולה, וכאן באתר אנרג'ים תוכלו לרכוש שולחן ממגוון מותגים מובילים בעולם הספורט והמשחקים. שולחנות הפינג פונג מגיעים עם מסגרות, רשת וגלגלים ואחריות מלאה שלנו כדי שתוכלו לשחק בכיף ובראש שקט, ויש לנו באתר עוד ציוד משלים במידת הצורך לנוחותכם. בין המותגים המובילים תוכלו למצוא שולחנות מחברת Butterfly, Joola, Kettler ועוד.

    שולחנות טניס במגוון גדלים

    באתר אנרג'ים מגוון שולחנות הטניס והפינג פונג הזמינים לרכישה מגיעים בגדלים שונים כדי שתוכלו למצוא את המידות המתאימות לתכנון שלכם. בין שיש לכם חדר פנימי הדורש שולחן קטן יותר או שאתם רוצים לקנות את השולחן הכי גדול כדי לשחק בגינה, מידות השולחנות השונים מפורטים בעמוד של כל מוצר לנוחותכם, כולל המידות של השולחן כשהוא סגור כדי שתוכלו גם לאחסן אותו בצורה נוחה.

    ההבדל בין שולחנות פינג פונג חוץ לפנים

    ההבדל העיקרי בין שני סוגי השולחנות הוא העמידות שלהם – שולחן פינג פונג חוץ נבנה במיוחד כדי שיוכל לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים יותר, ולכן הוא יהיה עשוי מחומרים עמידים וחזקים יותר, והם יישארו שלמים ושמישים גם בתנאים של רוח חזקה, שמש ישירה ממושכת או משקעים שונים. שולחנות כאלו הם בדרך כלל כבדים יותר, אבל הם גם יציבים יותר ויכולים להיות גם גדולים יותר לחוויית משחק מהנה. אם אתם מתכננים להציב שולחן טניס או פינג פונג בחצר, בגינה או בכל אזור חיצוני אחר של הבית, אנחנו ממליצים בחום לבחור בשולחן חוץ המתאים להתמודדות עם שמש ורטיבות.

    שולחן פינג פונג למשחק בזוג או ברביעייה

    לפני שאתם ניגשים לקנות שולחן פינג פונג פנים או חוץ, כדאי להביא בחשבון את מספר השחקנים – האם אתם רוצים שולחן שיתאים רק למשחק בזוג או שתרצו שיהיה מקום לרביעייה? באתר שלנו תוכלו להתרשם ממגוון רחב של שולחנות פינג פונג המתאימים למספר שונה של שחקנים כדי שתוכלו לקנות את השולחן המתאים לשטח הקיים אצלכם בבית ולכמות השחקנים שירצו לשחק בו במקביל.

    שולחן פינג פונג לשעות של משחק והנאה

    פינג פונג הוא סוג ספורט מהנה מאוד – הוא דורש רק שולחן, מטקות וכדור, ויכול לספק לכם שעות רבות של הנאה וגם פיתוח הגוף. לא סתם הפך הפינג פונג לספורט אולימפי, והוא פעילות מחברת ומחזקת שתוכלו ליהנות בה עם המשפחה והחברים בכל יום ובכל שעה, בין שבחרתם שולחן לשחק בו בחוץ או בתוך הבית.