מסלול ריצה - מתאמנים בסביבה הביתית

כולכם בוודאי נתקלתם בסיטואציה הבאה והרבה יותר מפעם אחת- שוב הגעתם לחדר הכושר מלאי מוטיבציה ואדרנלין, עליתם על מסלול ריצה פנוי, הרכבתם את האוזניות ויצאתם לריצה של חייכם, או כך לפחות חשבתם... שכן המדריך מגיע כעבור 15 דקות ומסמן לכם לרדת מהמכשיר כי "יש עוד אנשים שרוצים להתאמן". אין ספק, כל אותם מסלולי ריצה בחדרי הכושר לא באמת משיגים את מטרתם, ולכן אין שום סיכוי שתשרפו כמות אנרגיה מספקת באימון בודד ומוגבל בזמן. אז מה עושים? וכיצד מפיקים את המרב ממסלול הריצה? פונים אל חברת אנרג´ים ורוכשים מסלול ריצה חדיש שמתאים בדיוק לסביבה הביתית שלכם.

מדוע כדאי לרכוש מסלול ריצה ביתי?

חברת אנרג´ים מציעה לכם מגוון רחב ביותר של מכשירי כושר אירוביים ביתיים אך ללא ספק מסלולי הריצה (הליכונים) הינם המבוקשים ביותר, ויש סיבות טובות רבות לכך. בעזרת מסלול ריצה ביתי, תוכלו אתם וכל בני המשפחה שלכם להתאמן בנוחות הביתית שלכם מתי וכמה שרק תרצו. השימוש במסלול הריצה בבית מונע מכם את הצורך לרוץ בחוץ כך שאתם נשמרים מפני הבעיות הבאות :
• פגיעה במפרקים – מסלולי ריצה איכותיים כוללים בולמי זעזועים לשמירה על המפרקים והגב.
• מזג אוויר – בחורף, מי שרץ בחוץ חוזר מקורר וחשוף להתפתחות מחלות אקוטיות חמורות יותר כגון דלקת ריאות.
• תנועה – סכנה ממש לפגיעת כלי רכב.

עוד לא השתכנעתם? להלן סיבות נוספות לרכישת מסלולי ריצה לבית

הפעילות הספורטיבית בכלל והריצה בפרט מטיבה עם האדם. השרירים מתחזקים, היציבה משתפרת וסיבולת לב הריאה עולה אף היא. מי שמקפיד לרוץ זוכה גם לסיפוק נפשי, הפגת מתחים והשתחררות ממועקות היום. כיום תוכלו למצוא מסלולי ריצה משוכללים במיוחד, המאפשרים התאמה אישית ומדוייקת לאורך כל שלבי האימון- עם שיפועים ובמהירויות שונות וכל זאת בביתכם שלכם, מבלי לרכוש מנוי בחדר כושר ומבלי להסתכן בריצה בחוץ.  מסלול ריצה איכותי יכלול גם אמצעי עזר נוספים שיעזרו לכם לנטר את האימון וישמרו על בריאותכם כגון מדי דופק, מד מהירות, מד שריפת קלוריות ושומן ועוד.

ככל שתקפידו להשתמש במכשיר הריצה שלכם כך תפיקו יותר תועלת ממנו ותשפרו את בריאותכם הנפשית וה