מתקני סל ביתיים – אומרים שלום לכורסא

לפני 20 שנה, כולם ידעו שכשמסיימים את הלימודים ואת ארוחת הצהריים, כל הילדים יוצאים החוצה לשחק. כיום, כשהפייסבוק והפלייסטיישן קורצים מאי פעם, הדבר ממש אינו מובן מאליו. אבל יש פתרון מצוין, שיגרום לילדכם לעסוק בכיף בפעילות גופנית מהנה, שתשפר עשרות יכולות שלו, החל מכושר גופני, דרך קורדינציה ועד טכניקה וחשיבה. מתקני סל.

השינוי שחל בתחום מתקני הסל בשנים האחרונות אסטרונומי. לא עוד סלים קטנים מגומי שאפשר להדביק על הארון בחדר, אלא מתקנים מקצועיים של ממש, שמדמים כמעט בצורה מושלמת את הסל במגרש השכונתי. קיימים עשרות דגמים של מתקני סל בקשת מחירים רחבה. חברת אנרג´ים, מיבואניות ציוד הספורט הגדולות בישראל, מציגה רפרטואר רחב של מתקני כדורסל החל מ-599 ₪ בלבד, ועד מתקנים שיגרמו גם לקובי ברייאנט לרצות לקפוץ אליכם לחצר, במחירים שסביב ה-2,300 ₪.

בבחירת מתקני סל חשוב לשים לב למספר פרמטרים:

• בטיחות – לפני הכל! ודאו משקלים, אופן השמירה על יציבות הסל (מילוי חול ומים נחשב לשיטה הנפוצה ביותר) ואל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.
• עמידות – מתקני כדורסל טובים חייבים להיות עמידים במים, לחות ופגעי מזג האוויר השונים, עם חומרים למניעת חלודה ויובש. בררו לגבי קיומם.
• התאמה – בהנחה שילדכם טרם סיים את שלבי צמיחתו, מומלץ לבחור סל אשר ניתן להגביה אותו במשך הזמן. אנרג´ים משווקת סלים הניתנים לשינוי גובה מ-2.3 מ´ עד 3.
• הזזה – מתקני סל שוקלים לא מעט ולכן מומלץ לבחור כזה אשר ניתן להזיזו בקלות באמצעות גלגלים.
• אחריות – אחריות הגיונית למוצר זה עומדת על שנה. על תסכימו על פחות מכך.

כאמור, ישנם מספר מתקני סל בולטים הנפוצים מאוד בישראל ובעולם. ביניהם ניתן למצוא את SBA026 של חברת "VOIT", דגם "90,000" הנפלא מחברת "LifeTime" - הנחשבת לחברה מובילה בתחום זה ומייצרת מגוון מתקני סל עמידים ואיכותיים

העתיד של ילדכם נמצא בידיים שלכם. מתקני סל ביתיים – כי ילד פעיל זה ילד בריא... קנייה נעימה.