שולחן סנוקר – כבר לא צריך לצאת מהבית

אומרים שאין הרבה ענפי ספורט המשלבים אינטליגנציה, מחשבה, דיוק וכשרון כמו סנוקר. הסטריאוטיפ של תחום המקושר יותר לפאבים אפופי עשן כבר עבר מן העולם והיום כבר יותר ויותר אנשים מבינים את האלגנטיות שבענף. עם שינוי הגישה והחשיבה, החלו יותר ויותר בתים בישראל להכניס שולחן סנוקר לשטח ביתם. כי עם כל כך הרבה יתרונות למשהו שהוא כל כך כיף, אין סיבה לא לעשות זאת. במיוחד כשכיום יש שולחנות מתקפלים כך שלא צריך מקום מיותר, וכמובן שגם ירידת המחירים הדראסטית הופכת את העניין לכדאי אף יותר.

אמנם כבודו של כל שולחן סנוקר מונח במקומו, אבל בהחלט ניתן לחלק את השולחנות המשווקים בישראל לכאלו המיועדים לשחקנים חובבים, ולצידם שולחן סנוקר מקצועי, המציע חווית משחק ברמה אחרת. אז מה מתאים לכם? תגידו לנו אתם. אתם הולכים לשחק במשך חודשיים ואז להפוך את השולחן לשולחן פינת אוכל מאולתר וירוק? אתם שואפים להתמקצע ולהתקדם, או סתם לנצח את השכנה מקומה שנייה? כמה מקום פנוי יש לכם? וכמה תקציב אתם מוכנים לפנות בעבור קניית שולחן סנוקר?

כדי לסדר את מחשבותיכם מבלי לבלבל אתכם יותר מידי, להלן כל המידע שכל שחקן סנוקר חייב לדעת. שולחן סנוקר מקצועי עולה בין 4,500 ל-7,000 ש"ח, בעוד שולחנות חובבים מתקפלים וקטנים עשויים להעלות מאות שקלים בודדות. במה מתבטאים ההבדלים? ובכן, במה לא? ראשית כל - בממדים. שולחן סנוקר מקצועי הינו בגודל 8 אינץ´ עם אורך של קרוב ל-2.5 מטר, רוחב של 130-140 ס"מ וגובה של 80. המשקל שלו נע בין 120 ל-140 קילו במרבית המקרים.

לגבי שולחן המשחק עצמו, כאן העובי הוא זה שקובע, ובמקרה של שולחן סנוקר מקצועי, מדובר על 18 מ"מ עובי במשטח העליון, 12 מ"מ בדפנות ו-15 ברגליים. גם בציוד הנלווה לשולחן - המקלות, הכדורים, המשולש, הגיר, יש הבדל בין שולחן סנוקר אחד למשנהו. אך שוב נאמר - אם השימושים שלכם צפויים להיות בסיסיים ועל בסיס תחביב ולא ספורט מקצועי של ממש, ייתכן ושולחן סנוקר מקצועי קצת "גדול" עליכם ותוכלו ליהנות משולחן קטן יותר, צנוע יותר, ומתאים לכם יותר.

באיזה שולחן סנוקר שלא תבחרו, חברת אנרג´ים נמצאת כאן בשבילכם. עם מגוון רחב של שולחנות, זמן הספקה של 7 ימי עסקים בלבד, ואחריות של שנה שמבטיחה לכם שקט נפשי, לפני, בזמן ואחרי הקנייה. תבלו!