טרמפולינות – מתחטבים בשעות הפנאי

אם קיים מכשיר כושר אולטימטיבי אשר משלב תכונות של חיזוק שרירים ושיפור סיבולת לב ריאה ובו בעת גם מהווה תחביב מהנה לכל המשפחה בשעות הפנאי, הרי שבוודאי מדובר על טרמפולינה. קשה למצוא אדם אשר לא נהנה מפעולת הקפיצה הכה משחררת ולעיתים מספיקה קפיצה אחת קטנה כדי להרגיש את האדרנלין מתפרץ ואת הגוף מתחיל להתעורר. טרמפולינות, עקב אופיין הכה ידידותי והמהנה למשתמש, יכולות לעזור לכם להיכנס לכושר בצורה הכי מהנה שיש. מדובר בפעילות אירובית לכל דבר בדומה לריצה על מסלול ריצה או רכישה על אופני כושר. אנרג´ים הינה יבואנית מובילה של טרמפולינות מתקדמות ואיכותיות. באתר החברה תמצאו מפרטים טכניים מלאים ומידע מקיף אודות שלל מתקני הקפיצה שקיימים כיום בשוק.

טרמפולינה – קופצים, נהנים ונכנסים לכושר
רבים סבורים כי טרמפולינה הינה כלי לשעשוע בלבד עבור ילדים אך האמת היא כל כך שונה ורחוקה מכך. טרמפולינות הינן בראש ובראשונה מכשיר כושר יעיל לשיפור הכושר הגופני וחיטוב הגוף ואף נרחיק ונאמר כי ככל הנראה מדובר במכשיר הכושר האולטימטיבי! הסיבות לקביעה זו רבות וטמונות בעיקר בעובדות הבאות:

  • קפיצה על טרמפולינה באופן קבוע מחזקת את הרגליים והישבן בצורה מהירה יחסית.
  • למרות מה שמקובל לחשוב, הקפיצה אינה פוגעת במפרקים או בגב כלל וכלל, אלא מחזקת אותם בצורה ניכרת. יתרון שמיוחס גם לאליפטיקלים
  • אולי הנקודה החשובה מכולן - כל המחקרים מוכיחים כי פעולת הקפיצה "שורפת" אנרגיה בקצב המהיר ביותר מכל פעילות גופנית אחרת.

טרמפולינות – קופצים בצורה בטוחה
הקפיצה על גבי טרמפולינות מאפשרת לכל אחד מאיתנו להתאמן בביתו שלו ואף מחוצה לו (מרפסת, גינה וכו´). משטח הקפיצה חזק ביותר ומחובר לשילדת המבנה באמצעות קפיצים אימתניים. הקפיצים הופכים את הקפיצה להרמונית ואלסטית ובכך נמנע הנזק למפרקים אשר מורגש במכשירי כושר אחרים ובמיוחד אצל אלו המתאמנים בחוץ (ריצת כביש למשל). כל טרמפולינה באופן זה מהווה יחידה עצמאית המשפרת את הכושר הגופני, שורפת שומן רב, מחזקת את השרירים ולכן תורמת לסיבולת לב הריאה וחיטוב הגוף.
חשוב ביותר לבחור טרמפולינה אשר משרתת את הצרכים שלכם ע"פ גודל (קוטר), משקל נשיאה מקסימאלי, איכות ומחיר. באתר אנרג´ים תמצאו את כל המידע הדרוש לכם על מנת לבחור נכונה, בנוסף למערך שירות מקצועי ומיומן שילווה אתכם לאורך כל שלבי הבחירה. שתהיה לכם קפיצה נעימה!